Tuesday, June 3, 2014

MENTAL SPAGHETTI FEST #5 - MSF5 TICKET PRE-SALE!!!


TICKETS FOR MSF5 ARE LIMITED THIS YEAR! 

WE ONLY HAVE 500 1 DAY PASSES AND 499 2 DAY PASSES, AND THEY ARE GOING FAST!

ADMISSION/DONATION INFO:

Admission - $10 Donation = DAY PASS
Admission - $20 Donation = WEEKEND PASS

PRE-ORDER YOUR TICKET HERE:



Placenta Recordings Family Presents:
MSF5 - 8/22 + 8/23 - 2014 @ The Property - Weldon Township, MI

MENTAL SPAGHETTI FEST #5: The Placenta Recordings Family Reunion!!!

MULTI-GENRE EXPERIMENTAL MUSIC, ART, AND CAMPING FESTIVAL!!!

Featuring live performances by:

FRIDAY 8/22:

7 Mile Clee (Detroit, MI)
Team Eastside D-Nice (Detroit, MI)
Qixoni (Princeton, NJ)
SKGB (Philadelphia, PA)
Saskrotch (Chicago, IL)
Kkrusty (Chicago, IL)
Selector Catalog (Ann Arbor, MI)
Khrysalis (Detroit, MI)
Pep-Step (Lansing, MI)
Barbeque (Detroit, MI)
Bear-Trap (Lansing, MI)
Pierreblooz (Tempe, AZ)
Shema (Ann Arbor, MI)
Slice Future (Traverse City, MI)
Labia Majora (Kalamazoo, MI)
Inflatable Best Friend (Kalamazoo, MI)
Lonesome Cowboy Allstars (Traverse City, MI)

SATURDAY 8/23:

Styrofoam Sanchez (Oakland, CA)
Cock ESP (Minneapolis, MN)
Bubblegum Octopus (Verona, NJ)
Brian Barganier (Hartford, CT)
Watabou (Ann Arbor, MI)
Crochetcatpause (Detroit, MI/Pittsburgh, PA)
Dental Work (Traverse City, MI)
Eprom Colony (Detroit, MI)
Kevin Summers (Manistee, MI)
Amigo (Flint, MI)
Crack Stash (Detroit, MI)
Bruxism (Detroit, MI)
Musclebaby (Detroit, MI)
Lionghoulman (Detroit, MI)
Lucy's Drive Thru Diner (Detroit, MI)
Adrian Skye (Grand Rapids, MI)
DJ Seani B (Detroit, MI)
Meat Dog (Lansing, MI)
Bunny and Buggy (New Orleans, LA)
What If I Ran Away? (Detroit, MI)
Night Hawk (Holland, MI)
Fuck That Noise (Gaylord, MI)
Joey Rivera (Traverse City, MI)
Chamomile Portrait (Bear Lake, MI)
JwashOnaCloud With Dj Donnybellz (Grand Rapids, MI)

+ A FEW SURPRISES TBA

ART GALLERY:

Dwy Drobena
Josh Hedges
Vincent Trotto
Rachel Viola
Jesse Warner
Krysti Miller
Heather Spaleny
Jay Watson
Steve Cattin
Jen Culberson
Walk In Circles
PheltNoise
Kaitlyn Torok
Casey Bailor
Katie Bailor
Janelle Crafts
Zachariah Brown
Mista Crowley
and many more!!!

GATES @ 1:00 PM - MUSIC STARTS AT 4:20 PM - BOTH DAYS!

A true exploration of the psyche, with a barrage of the senses approach to life, love, sound, community, and visualizations….

CHEERS: OFFICIAL MSF5 CREW, Placenta Recordings Family, Raveyard, Trashfuck Records, Lioncoolman, The Property, Scolex Recordings, Ratskin Records, Far House, Love Earth Music, Forever Gutta, TGS, and everyone who makes MSF a reality!!!

+++++


No comments:

Post a Comment